Jour (Endast kunder med avtal) 010-447 42 21 (Kvällar, helger och nätter)
Med våra tjänster kan du förlita dig på att vi vägleder dig genom processen
Tjänster
Underhåll av fastigheten kan ibland vara svåra och komplicerade och det är viktigt att man har koll på vilka lagar och regler som gäller. Vissa vill ha hjälp med den praktiska delen, andra föredrar att sköta det själva. Med våra tjänster kan du förlita dig på att vi vägleder dig genom processen oavsett om det gäller myndighetsbesiktningar, underhåll, projektering eller upphandlingar, vi skräddarsyr ett upplägg efter ert behov och önskemål. Tveka inte att höra av dig om du har frågor eller funderingar
Det här är ett urval av de mest förekommande tjänster vi tillhandahåller.


Smart portal för smidigare fastighetsförvaltning.
PHM Digital samlar all information och kommunikation på ett ställe – för fastighetsägare, brf-styrelser och boende. Portalen är tillgänglig både som webb och mobilapp och har ett brett utbud av funktioner som förenklar förvaltningen, exempelvis bokningssystem för tvättstuga och gemensamma utrymmen, digital hantering av avier och fakturor, felanmälan, ärendehantering, digital signering, kommunikation med boende och möjlighet till digitala möten. Vilka funktioner som aktiveras beror på om ni har teknisk förvaltning, ekonomisk förvaltning eller båda via en PHM-partner.
Tillgång till förmånliga erbjudanden.
Användare av PHM Digital får även tillgång till PHMs förmånsportal, och kan ta del av exklusiva erbjudanden via PHM:s ramavtal med utvalda samarbetspartners.
Mer information om portalen och aktuell funktionalitet finns på phmgroup.se.